שאלות ותשובות

עזרה עם מזרני אירוח ושטח

ראשית, יש לוודא שהמזרן דולף. מתיחה היא מאפיין טבעי של המזרן החדש וכמה פעמים הראשונות שתשתמשו במזרן, קצת מתיחות תתרחש טוענות כי המזרן הוא מאבד אוויר. זה פשוט מתיחה של החומר תחת משקל האנשים המשתמשים וזה נורמלי לכמה שימושים הראשונים. כדי לבדוק את המזרן ולאתר דליפות, יש לוודא תחילה שהפקקים סגורים ומאובטחים, ולהחליפם במידת צורך. ניתן גם להשתמש בתמיסת מים וסבון נוזלית בבקבוק לההתיז על התפרים. במידה ויש דליפה, תיווצר בועה. (אבקת כביסה וחומרי ניקוי של מדיח כלים לא יעבדו, אין להם את האפקט "המבעבע") 
לאחר איתור הדליפה, יש לנקות ולייבש את אזור הדליפה, לשפשף מעט את האיזור עם נייר שיוף דק או פצירה, ולאחר מכן להתחיל את התיקון ולהשתמש בערכת התיקון שמגיעה עם המזרן. לחלופין, אתה יכול לרכוש ערכת התיקון של INTEX, מספר הדגם שלה #59632.
ערכת התיקון מיועדת למשטחי ויניל חלקים בלבד. עם זאת, נייר זכוכית עדין, או פצירה יכולים לשמש כדי לשפשף בעדינות את ציפוי הקטיפה באיזור הנגוע. לאחר מכן לנקות את האזור עם חומר מסיר לק ולאחר מכן להצמיד את המדבקה למזרן. חשוב מאוד, אין לנפח את המזרן בסיום התיקון. יש להמתין לפחות 12 שעות.
מזרני האירוח של INTEX נמדדים בתנאים מסויימים. יש לוודא כי מזרן האירוח מנופח לפני שהוא נמדד. יש להקפיד ולשים לב כאשר מודדים, שגם הדפנות הבולטות החוצה נכללות בתוך המדידה. כל הגדלים הם משוערים (+ / -), אשר מושפעים מהלחץ, טמפרטורת הסביבה וכו' ולכן עלולים לקבל מדידה שונה ממה שנאמר על האריזה.
צור קשר
שאל את יועץ הבריכה האישי שלך או חייג: 072-2564681
אני מסכים/ה לקבל מידע שיווקי מINTEX
כל הזכויות שמורות לחברת אקספלור ולחברת Intex . התמונות באתר להמחשה בלבד. מבצעים עד גמר המלאי. המחירים נתונים לשינויים ובהתאם לתקנון החברה. ט.ל.ח.