דלג לתוכן כפתור לפתיחת תפריט נגישות

תפריט נגישות

הצהרת נגישות

תמונה שאלות ותשובות
תמונת צל
שאלות ותשובות
קו הפרדה

עזרה עם מזרני אירוח ושטח

ערכת התיקון מיועדת למשטחי ויניל חלקים בלבד. עם זאת, נייר זכוכית עדין, או פצירה יכולים לשמש כדי לשפשף בעדינות את ציפוי הקטיפה באיזור הנגוע. לאחר מכן לנקות את האזור עם חומר מסיר לק ולאחר מכן להצמיד את המדבקה למזרן. חשוב מאוד, אין לנפח את המזרן בסיום התיקון. יש להמתין לפחות 12 שעות.
מאחר וברשותי מזרן המצופה בקטיפה, איך אני יכול להשתמש במדבקה לתיקון - היא לא תדבק לחומר?
ראשית, יש לוודא שהמזרן דולף. מתיחה היא מאפיין טבעי של המזרן החדש וכמה פעמים הראשונות שתשתמשו במזרן, קצת מתיחות תתרחש טוענות כי המזרן הוא מאבד אוויר. זה פשוט מתיחה של החומר תחת משקל האנשים המשתמשים וזה נורמלי לכמה שימושים הראשונים. כדי לבדוק את המזרן ולאתר דליפות, יש לוודא תחילה שהפקקים סגורים ומאובטחים, ולהחליפם במידת צורך. ניתן גם להשתמש בתמיסת מים וסבון נוזלית בבקבוק לההתיז על התפרים. במידה ויש דליפה, תיווצר בועה. (אבקת כביסה וחומרי ניקוי של מדיח כלים לא יעבדו, אין להם את האפקט "המבעבע") 
לאחר איתור הדליפה, יש לנקות ולייבש את אזור הדליפה, לשפשף מעט את האיזור עם נייר שיוף דק או פצירה, ולאחר מכן להתחיל את התיקון ולהשתמש בערכת התיקון שמגיעה עם המזרן. לחלופין, אתה יכול לרכוש ערכת התיקון של INTEX, מספר הדגם שלה #59632.
במידה ויש דליפה במזרן. כיצד ניתן למצוא ולתקן זאת?
מזרני האירוח של INTEX נמדדים בתנאים מסויימים. יש לוודא כי מזרן האירוח מנופח לפני שהוא נמדד. יש להקפיד ולשים לב כאשר מודדים, שגם הדפנות הבולטות החוצה נכללות בתוך המדידה. כל הגדלים הם משוערים (+ / -), אשר מושפעים מהלחץ, טמפרטורת הסביבה וכו' ולכן עלולים לקבל מדידה שונה ממה שנאמר על האריזה.
מדוע מידות המזרן לא תואמות למידות המודפסות על האריזה?
יש בריכה ויש אינטקס
אייקון קטגוריות
צור קשר
אייקון טלפון אייקון יוטיוב אייקון אינסטגרם אייקון פייסבוק
שאל את יועץ הבריכה האישי שלך או חייג: 073-3156660
כל הזכויות שמורות לחברת אקספלור ולחברת Intex . התמונות באתר להמחשה בלבד. מבצעים עד גמר המלאי. המחירים נתונים לשינויים ובהתאם לתקנון החברה. ט.ל.ח.
לוגו אקספלור